معاون شهردار شیراز از برگزاری پیاده‌ روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید سعید مبعث و روز ارتش خبر داد و گفت: همواره مردم از این برنامه ‌ها استقبال گسترده‌ ای دارند.
ابراهیم گشتاسبی راد گفت: این پیاده ‌روی خانوادگی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ساعت هفت صبح در بلوار شهید چمران از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز می ‌شود.
وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی ورزش محور باید در جامعه توسعه و ترویج یابد، تاکید کرد: همایش های پیاده روی ازجمله ورزش های همگانی است که همواره مورد توجه شهروندان بوده و این امربارها با حضور چشمگیر آنها به اثبات رسیده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، هدف از برگزاری اینگونه برنامه ها را ترویج ورزش و تندرستی بین شهروندان و خانواده ها عنوان کرد و اظهار داشت: توانمندسازی افراد در فعالیت های اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و همکاری در حوزه مدیریت شهری از دیگر اهداف برگزاری پیاده روی های خانوادگی است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه ‌های ورزشی همگانی مانند پیاده ‌روی و کوهپیمایی که امکان حضور بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها را فراهم می‌ کند سبب تقویت زیرساخت‌ های فرهنگی در راستای تحقق زندگی ورزش محور در جامعه و به دنبال آن افزایش سلامتی و تندرستی و نشاط شهروندان می ‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: